onsdag 31. mars 2010

Marsblogg

Jeg har satt meg som mål å ha minst ett blogginnlegg i måneden. Så da var det jo på tide nå.

Det er påsketid og ferietid, og jeg har tatt turen til Østfold og Saltnes. I kveld har jeg sendt inn svar på Påskenøttene til Roald Øyen. Jeg vant ikke denne gangen heller, men riktig svar var det hvert fall.

Ellers blir nok påska ganske rolig. Kanskje jeg får med meg noen gudstjenester og blir minnet om hva påska egentlig handler om. Også blir det nok litt krim, siden jeg er godt i gang med den tredje boka til Stieg Larsson. Ser frem til Oppstandelseskonsert i Gamlebyen på søndag og FFK-Alta på Fredrikstad Stadion på mandag!

Hvis jeg er heldig, så dukker det opp noen gode bloggetemaer her og der.

3 kommentarer:

Maria Mohn sa...

Et innlegg i måneden, ja, det klarer du :)
Sv: Tusen takk :) Så koselig å se deg i publikum, en gledelig overraskelse!!! :)

Maria Mohn sa...

Hehehehe, ja ganske syk. Babyen var på en måte bare en maskin, hadde veldig rare ansiktssuttrykk, broren min var inni der i sted. Sånn som når jeg bærer macen rundt og viser han alt mulig :) Skal bli godt å få han hjem så han kan gå rundt selv!

Maria Mohn sa...

Sv: Så enig, så enig! Når plata kommer - det er da det virkelig er moro :) :) Skal bli et så fiiiiint cover! Men artig med digital singel, starte litt pent :) Mamma vettu: "Ånei, så kjedelig a.... Det var det jeg fryktet!" Ho får helt hetta når ting ikke er fysisk i hånda, ho skjønner ikke helt hva man skal med en mp3-fil. Men er jo veldig enig i at det er hakket kulere med fysisk skive i hånda!