søndag 24. april 2011

Tilbakeblikk

Det er snart to måneder siden dette svære arrangmentet i Norge og Oslo som man lett kan betegne som en stor suksess. Riktig nok klarte vi ikke å unngå tåke i Holmenkollen denne gangen heller, men det satte ikke særlig demper på den store festen vi var vitne til. Jeg snakker om VM på ski, bare så det er sagt.
Selv fulgte jeg med så mye jeg kunne. Litt synd at jeg ikke fikk vært i Holmenkollen disse dagene, men jeg var stadig på plass og fikk med meg arrangementene i sentrum. Og det var litt av en folkefest!

Når jeg gikk rundt på Karl Johan ble jeg riktig så stolt over hva Oslo og Norge hadde fått til. Salgsbodene skapte en veldig god og riktig stemning.

Og snø- og isskulpturene, som stort sett hadde tilknytning til Edvard Munchs malerier, var utrolig flotte og imponerende:






Til slutt ser vi pikene på broen, oppover mot Slottet.

Vi er klare for OL om noen år, er vi ikke..?

1 kommentar:

Vimpler sa...

Altid pæne ting fungerer hånd og især at få ting i livet bedre. Nogle pæne Jeg kan godt lide at se ting og arbejdede hårdt, så nogle fremstilles se ting.