tirsdag 7. august 2007

Årets første bad!

Årets første bad er et faktum! Mitt første bad i friluft i 2007 skjedde altså 7.august!

Noen vil kanskje hevde at dette er i seineste laget, og jeg kan være tilbøyelig til å være enig. Litt av skylden legger jeg allikevel på årets sommervær og dette at jeg stort sett oppholder meg i hovedstaden. Jeg måtte jammen en tur til Saltnes for å gjennomføre dette første badet. Det var rett og slett ganske så godt, og det frister til gjentakelse. Faktisk kan muligheten komme allerede i morgen den dag. Da ser det ut til å bli båttur på Rødnessjøen.

Så ble det altså sommerferie i år óg.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Mitt første bad var faktisk sist mandag så du slo meg med 7 dager!!

Hva med et lite veddemål for neste sesong?

Først uti?!?

Anonym sa...

1. mai. eg seier det berre

Torstein sa...

Tenk at jeg faktisk slo noen med 7. august! Er usikker på veddemålet, men kan jo ha en liten uformell greie på det kanskje..? Hvis vi husker det neste år..