onsdag 16. juli 2008

NRK med bartekompleks?

For et par uker siden var var mamma og pappa på besøk i Oslo, og da passet det bra å ta en tur til Marienlyst og få omvisning hos moderkanalen. Vi traff ingen kjendiser av størrelse, men vi fikk se Dagsrevystudioet, OL-studioet som snart settes i sving, et kostymelager og litt andre saker. Jeg syns det var verdt å få med seg. Moro å se alt på nært hold og lære litt om hvordan ting fungerer, med kulisser og slike ting.

Jeg la imidlertid merke til et oppslag i hørespill-studioet som fikk meg til å stusse litt:
Røyking og fyrstikker er greit nok. Det kan være brannfarlig. Men hva i alle dager har Oslo Brannvesen imot lys bart??!!

Lys bart gjør seg altså dårlig i hørespill? Selv har jeg en relativt lys bart - dog med et rødskjær. Allikevel fikk jeg være med på omvisningen...

2 kommentarer:

Lars-Erik Dahle sa...

Fantastisk!

Hadde opphavet på besøk i går kveld, og vi fikk oss en meget god latter alle sammen.

Godt jeg kjøpte barbermaskin på mandag, da!

Torstein sa...

Hyggelig å høre at hele familien Dahle kan ha glede av bloggen...